Tuesday 31 January 2006

Mi dia de fama ;)

Επιτέλους!! Έφτασε η μέρα που πάντα περίμενα! Θα γίνω διάσημη!

Ή έτσι θα έλεγα αν ήμουν ένα ελαφρόμυαλο και ψωνισμένο κοριτσάκι. ;)

Όποια κι αν είναι η περίπτωση, η φωνή μου θα μείνει στην αιωνιότητα. Αν αντέξει μέχρι τότε το dvd δηλαδή. χε χε! Κι επειδή ως συνήθως πολυλογώ άνευ ουσίας, ενημερώνω τα πλήθη (γιατί είναι δεδομένο ότι άπειρος κόσμος κρέμεται από τα χείλη μου) για το κατόρθωμά μου.

Σήμερα ντουμπλάρησα στα αγγλικά ένα documentaire που έφτιαξε ο οργανισμός όπου εργάζομαι. Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Δεν θα το δει κανένας παραγωγός του Hollywood για να με ανακαλύψει. Ούτε με ενδιαφέρει το ντουμπλάρισμα. Με εκνευρίζουν οι ντουμπλαρισμένες ταινίες! Αν, και δεν θα με χάλαγε να γράφω τις μεταγλωττίσεις. Χάρηκα όμως σαν μικρό παιδί! Γέλασα απίστευτα με τα σαρδάμ που έκανα και χαμογέλασα στα κρυφά με την ελαφρά ισπανική προφορά που είχα σε ορισμένες λέξεις (κάτι που κανονικά θα έπρεπε να με ανησυχήσει). Από εδώ και πέρα, λοιπόν, μπορώ να το διαγράψω από την λίστα μου. Το έκανα κι αυτό! :)

Βέβαια, τέτοια λίστα δεν έχω. Αν είχα πάντως, είμαι σίγουρη πως θα το περιελάμβανε. Ίσως με κάποιες τροποποιήσεις, αλλά ας μην είμαι αχάριστη. Μήπως όμως θα έπρεπε να αποκτήσω μια τέτοια λίστα? Για να έχω κάποιους στόχους λίγο διαφορετικούς. Μπααα... Δεν είναι το στυλ μου. Το θεωρώ λιγάκι ξενέρωτο. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου θυμίζει άτομα που όλο μιλάνε και τελικά δεν κάνουν τίποτα. Πολυλογώ πάλι... Ε είπαμε, χάρηκα σαν τον βλάκα! Είμαι πολύ απλός άνθρωπος τελικά. (Τώρα που το είπα δεν μου αρέσει πολύ αυτό. απλός = ηλίθιος?) Δεν ανήκω στην κατηγορία των ανικανοποίητων γυναικών. Αχ, τι καλά! χαχαχα!

Μα ας με σταματήσει κάποιος...! Μέχρι κι εγώ αγανάκτησα μαζί μου! ;)

No comments: