Monday 24 August 2009

Όνειρο

Να περπατάμε δίπλα στο ποτάμι και να μου κρατάς το χέρι. Να λάμπει ο ήλιος, να τιτιβίζουν τα πουλιά. Να μυρίζει άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο, χειμώνα, μικρές στιγμές ευτυχίας. Να παίζω φευγαλέα με το νερό με τα άκρα των ποδιών μου. Και να σου γελάω. Να με αρπάζεις από την μέση και να με τρελαίνεις στα πειράγματα.

Όταν* μια μέρα σε γνωρίσω, θέλω να με πας σε εκείνο το μέρος που μυρίζει βρεγμένο από το πούσι χορτάρι και φιλιά...

* Ὅταν < ὄτε + ἄν → χρονικο-υποθετικός σύνδεσμος

5 comments:

tovenito said...

να γίνει το όνειρο πραγματικότητα και το υποθετικό αν δυνητικό.
μη σου πω και υποτακτικό να

Juanita La Quejica said...

¡Ojalá!

Σικελια said...

Να γίνει tovene μου... Να γίνει! ;)

El tiempo mostrará Juanita μου, ¿verdad?
Qué envidia que tengo que no estoy yo también en Granada...

Manos said...

Γράψε μας για την Granada!

Σικελια said...

Μάνο μάλλον πρέπει να γράψω λάθος. Ή να σου κάνω μαθήματα Ισπανικών. lol Εκτός αν απευθυνόσουν στην Juanita, οπότε πάω πάσο. Δυστυχώς δεν είμαι στην Granada, αλλά Λονδίνο. Not complaining of course... :p