Monday 27 March 2006

Μικρή ευχή...

















Ένα τέλειο σαββατοκύριακο!!

Με μοναδικές εικονές, μουσικές, βουτιές στην θάλασσα, συζητήσεις, τρέλες, βραδινά τραγούδια στην παραλία, τον σκληρό του εγκεφάλου μου να γεμίζει από μικρές στιγμές, γέλια, χορός, το πρόσωπό μου να λάμπει μέσα στο σκοτάδι, η καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή, ο ποπάυ με όλο το σπανάκι του να μοιάζει αδύναμος μπροστά μου.



Το χέρι μου να τρέχει πάνω στο χαρτί, το μυαλό μου να ταξιδεύει, να σκαρφαλώνει σε σύννεφα, να αφήνεται στη θάλασσα, η ενσωματωμένη μου φωτογραφική να μην προλαβαίνει να τραβάει φωτογραφίες, μια ανάλαφρη αίσθηση τελειότητας να με πλημμυρίζει.



Χαμογελάω. Κοιτάζω εκεί που συναντιέται ο ουρανός με την θάλασσα και σκέφτομαι μια άλλη συνάντηση.



Θέλω να αρπαχτώ από ένα πουλί, να πιαστώ γερά στη ράχη του και να ταξιδέψω βόρεια.

Κατεβείτε και πάρτε με μαζί σας!!

Για ένα βλέμμα.. Ένα χάδι..

Και μετά γυρίστε με πίσω..


4 comments:

psarras said...

Μη μου πεις ότι βρίσκεσαι στη Βραζιλία??

Unknown said...

ε συνεχίζεις να με τσιγκλάς, σαν να μύρισε θάλασσα εδώ πέρα και τι υπέροχες φωτό είναι αυτές;;;)πάντα τέτοιες μικρές χαρές

Σικελια said...

hola psarra ;) Τι περίεργη έμπνευση που είχες με την Βραζιλία.. Μακάρι να είναι προφητικό και να την επισκεφτώ σύντομα! Προς το παρόν όμως βρίσκομαι στην Ισπανία. Άλλη μαγική χώρα..!

Λοιπόν spirit, άκου πώς θα το κάνουμε. Μια από αυτές τις μέρες θα πάρεις την Β. και θα με επισκεφτείτε. Αρκετά με τα ταξίδια στην Πάνω και στην Κάτω Πόλη, καιρός να κάνετε μαζί ένα πιο μακρινό ;)
Αλήθεια σου άρεσαν οι φώτος? Είναι η λατρεία μου!

Unknown said...

είμαι και γω κολλημένος με τη φωτογραφία και από όσα ξέρω ναι μου αρέσουν οι φωτό σου ;) όσο για την πρόταση πρόσεξε γιατί θα σου σκάσουμε μύτη ξαφνικά και θα πάθεις...