Wednesday 7 June 2006

WARNING! Your brain is about to explode..!

Σε μια στιγμή έγιναν όλα. Σε μια στιγμή έδωσα το αποχαιρετιστήριο φιλί. Σε μια στιγμή απογειώθηκε και προσγειώθηκε το αεροπλάνο. Ένα δευτερόλεπτο πέρασε από τον Αύγουστο. Ένα δευτερόλεπτο γεμάτο γνωριμίες, αγωνία, νοσταλγία, τσακωμούς, μεθυσμένες αγκαλιές, ταξίδια, θάλασσα, βροχή, βεγγαλικά, χαμόγελα, φιλίες, μελωδικές εικόνες.
Μια μηδαμινή στιγμή πέρασε και από την τελευταία φορά που πότισα με τις σκέψεις μου αυτόν τον χώρο. Ένα απειροελάχιστο κομμάτι χρόνου, που χώρεσε μέσα του μια θάλασσα από στιγμές. Με τρελά ξενύχτια στην feria de Sevilla, φανταστικές βουτιές στον Guadalquivir, μουσικά festival, αποτυχημένα πάρτυ, δείπνα σε ταράτσες, ιστορικούς καβγάδες μεταξύ συγκατοίκων και θάλασσα, θάλασσα, θάλασσα.

Και όσο εγώ ζω στην δική μου διάσταση, στην Ελλάδα σχεδιάζουν απρόσμενες τεχνολογικές εξελίξεις (να το δω και να μην το χωράει το δύσπιστο μυαλουδάκι μου), το Παρίσι ετοιμάζεται για δικτατορικά καθεστώτα με τον Λεμουάν στα φόρτε του, το wikipedia μας βάζει στην κορυφή των ρέμπελων σταρχιδιστών, στην Αγγλία οι καθηγητές ανακάλυψαν έναν μοναδικό τρόπο για να σπάσουν τα νεύρα των σπουδαστών (κάνουν απεργία όχι απέχοντας από τα μαθήματα, αλλά αρνούμενοι να καταθέσουν τις βαθμολογίες), στον Κορυδαλλό πλέον οι φυλακισμένοι αντικατέστησαν τον πατροπαράδοτο τρόπο απόδρασης του κουταλιού με τα ενοικιαζόμενα ελικόπτερα και... οι αρσενικές πάπιες είναι το μοναδικό ζώο –εκτός του ανθρώπου- που μπορεί να διαπράξει βιασμό (διατηρώ τις επιφυλάξεις επ'αυτού μέχρι να το διαβάσω κάπου πιο έγκυρα).
Αυτή την περίοδο είμαι πιο χαμένη και πιο προσανατολισμένη από ποτέ. Πιο θλιμμένη και πιο χαρούμενη. Πιο αγχωμένη και πιο σίγουρη πως όλα θα γίνουν ακριβώς όπως μου αξίζει. Δίκοπο μαχαίρι αυτό το «όπως μου αξίζει». Το κεφάλι μου πάει να εκραγεί από τις πληροφορίες που επεξεργάζεται καθημερινά. Κι όμως ένα κρυφό χαμόγελο με συντροφεύει κάθε στιγμή.

Όταν ο χρόνος με πιέζει... Όταν οι απαντήσεις που περιμένω δεν έρχονται... Βάζω Mina. Δεν έχει καμιά σχέση με την διάθεσή μου. Ένα κομμάτι θλιμμένο, μα δυνατό. Και με έναν τρόπο μαγικό με το άκουσμα της πρώτης νότας η αναζήτηση συνεχίζεται δυναμικά.

No comments: