Monday 15 September 2008

por mi querida Valencia

Κι ενώ τα χελιδόνια αφήνουν σιγά σιγά τις φωλιές τους και ετοιμάζονται για το μακρινό τους ταξίδι σε θερμότερες χώρες, για να έρθουν του χρόνου πάλι εδώ, να βάλουν λάσπη και κλαδάκια στα σημεία που κατέστρεψε ο άνεμος και η βροχή και να ανακοινώσουν στην φύση πως έφτασε η Άνοιξη κι ήρθε ο καιρός να ξεπροβάλλουν ξανά οι παπαρούνες και οι μαργαρίτες του "μ'αγαπά, δεν μ'αγαπά, μ'αγαπά!", να μπει κι ο Μάης με τα κλώστινα βραχολάκια στους καρπούς μας για να είναι φιλικός ο ήλιος και να μην μας κάψει ούτε αυτό το καλοκαίρι, τα παρακολουθώ να ξεμακραίνουν με την άσπρη τους κοιλιά να τους δίνει πιότερη κομψότητα και χάρη και κατεβάζω με την σειρά μου τις φωτογραφίες από τους τοίχους, ψάχνω όμορφα κουτιά με πεταλούδες και πολύχρωμα λουλούδια να στολίζουν τις στιγμές που θα κουβαλήσω μαζί μου, αποδημώ, παίρνω αντίθετη κατεύθυνση από τα χελιδόνια, δεν μ'αρέσει να ακολουθώ κανέναν, πηγαίνω βόρεια κι αναλογίζομαι την μια ώρα διαφοράς που θα μας χωρίζει, πως δεν είναι μεγάλη, πως ούτε η απόσταση ένιωσα ποτέ να με αγγίζει κι όμως είναι κάποιες μικρές στιγμές που σκέφτομαι τα όσα θα αφήσω πίσω, τα ανθρώπινα, τα υλικά, τους ήλιους και τις θάλασσες που μου έκαναν παρέα, γιατί το ξέρω, με γνωρίζω καλά, εδώ ποτέ δεν θα γυρίσω κι ας είναι το ποτέ πολύ βαρύ κι απέραντο σαν λέξη, σαν το για πάντα που είχα πει και με τα χρόνια το έσβηναν από την αδύναμη ψυχή μου, μα δεν έχω θλίψη, δεν έχω αμφιβολίες, μόνο που θέλω το τελευταίο φιλί να είναι τρυφερό. Ένα χαμόγελο μικρή μου πόλη :)

5 comments:

Juanita La Quejica said...

Να έχεις καλό δρόμο, στο νέο "ταξίδι"!
(Πόσο βόρεια;)

Σικελια said...

Σε ευχαριστώ juanita μου!

Όχι πολύ βόρεια. Έφτασα μόλις μέχρι την χώρα με τα κόκκινα διόροφα λεωφορεία ;)

Ξέρεις τι παρατήρησα τώρα; Οι ευχές σου έφτασαν ακριβώς την στιγμή που απογειωνόμουν. Θα το πάρω σαν καλό οιωνό :))

Nyktipolos said...

όπως λέγαμε κάποτε:

να περνάς καλά και να μας γράφεις:)

Manos said...

Aχ αυτά τα διώροφα..

Καλές Guiness και Cider!

Σικελια said...

nyktipole όπως λένε εδώ, no news, is good news. Οπότε όταν φτάσει το πολυπόθητο γράμμα, θα είναι πιο πλούσιο και ενδιαφέρον ;)

Αχ mano... Ακόμα δεν ξέρω πού με πάνε αυτά τα κόκκινα λεωφορειάκια κι όλο χάνομαι, ειδικά μετά τις Guiness και τα Cider ;)